REGULAMIN PROMOCJI GRATISOWEJ DLA KONSUMENTÓW PGZ KUPIEC
- Organizatorem promocji gratisowej jest firma LOTTE Wedel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zamoyskiego 28/30, 03-801 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000340664, kapitał zakładowy: 141.905.000,00 złotych, NIP: 527-261-38-19, numer rejestrowy BDO: 000070227.
- Promocja gratisowa zostanie przeprowadzona na terenie sklepów grupy PGZ Kupiec, których dokładna lista stanowi załącznik nr 1.
- Promocja trwa od 18.11.2020 do wyczerpania gratisów („Okres trwania promocji”). W promocji przewidziano 11 680 szt. gratisów.
- Promocja zostanie przeprowadzona na terytorium Polski, na obszarze działania sklepów stacjonarnych, korzystających z platformy internetowej Sklep Kupiec.
- Promocja gratisowa polega na tym, że za zakup dowolnego produktu Wedel Konsument otrzyma gratis w postaci czekolady marki E. Wedel 40 g o smaku mocno mlecznym (Czekolada Mocno Mleczna 40g, EAN sztuki 5901588088778)(„Gratis”). Gratis nie może zostać wymieniony na ekwiwalent pieniężny lub inny produkt.
- Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla Konsumentów grupy PGZ Kupiec.
- Treść niniejszego regulaminu będzie udostępniona w okresie trwania promocjiwszystkim Konsumentom w każdym sklepie i punkcie sprzedaży objętym promocją.
- Warunkiem uczestnictwa w promocji jest spełnienie poniższego warunku:
- Zakup dowolny produkt Wedel w okresie trwania promocji.
- Każdy Konsument może wziąć udział w promocji wielokrotnie, jednakże każdorazowo musi spełnić warunki zawarte w regulaminie.
- Reklamacje dotyczące przebiegu promocji mogą być zgłaszane w ciągu 7 dni od daty zakończenia promocji pod adres: LOTTE Wedel Sp z o.o. z siedzibą Zamoyskiego 28/30, 03-801 Warszawa. Administratorem danych osobowych przekazywanych w ramach reklamacji jest Organizator promocji, tj. LOTTE Wedel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Zamoyskiego 28/30, 03-801 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przyjęcia, rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi na reklamację, przez czas do tego niezbędny.
- Decyzja komisji promocyjnej zostanie przesłana do uczestnika promocji zgłaszającego reklamacje w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Decyzja komisji jest ostateczna.
Załącznik nr 1.
Lista sklepów i punktów sprzedaży objętych promocją organizowaną przez:
LOTTE Wedel Sp. z o.o.
- PAULINKA sp.j. M.K.T.R. Handzlik 10, Bielska 12a, 43-332 Pisarzowice, NIP: 9372548236
- AG Łakota sp.jawna BISAM 1, Pszczyńska 95, Suszec NIP:6511003729
- F.H.U. "PROFIT" K.Ostrowska, H.Ostrowski, Ł. Ostrowski sp.j., Św. Anny 42,
Lubliniec 42-700, NIP: 5750007345 - Emi Market 10, Bielska 48, Zabłocie 43-246, NIP: 5482198404
- An-Mar Sp. z o.o., Sp.k. Świstak nr 1, A.Asnyka 36, Zebrzydowice 43-410, NIP: 5482550019
- Top Sklepy Jaromin Sp. J. Kęcka 71, Bielany 32-651, NIP: 5470280821
- Sam u Jacka Glińska Sp.J., Kalwaryjska 3a, Góra Kalwaria 05-530, NIP: 1231072230